miercuri, 7 martie 2012

Jasp design

     Dupa o lunga pauza, iata ca am revenit dragi prieteni cu alte noutati de pe meleagurile banatene.
     Saptamana trecuta am inceput sa prelucram si ceva jasp. Unele exemplare de jasp sunt chiar interesante, chiar deosebite, mai ales daca sunt insotite si de ceva microagate. Dupa cum veti vedea combinatia dintre jasp si agate (din colectia mea), este destul de reusita mai ales in forma aleasa la prelucrare.
     Am incercat sa facem cateva pandantive si accesorii pentru inele. Bineinteles, in cazul jaspului , ca la orice cuart, prelucrarea este destul de delicata, deoarece necesita o taiere lipsita de vibratii pentru a se evita spargerea, fisurarea pieselor, dar in prima faza am reusit sa le facem asa cum am dorit. Inca nu sunt finalizate dar sunt destul de aproape de starea finala, urmand ca in curand sa le punem in vanzare.
     Apropos de vanzare, ele vor aparea si in categoria PRODUSE dar si posibil la expozitia "EXPO BIO"  la care o sa participam la Iulius Mall, Timisoara in perioada 9-11 Martie, alaturi de celelalte produse.
       Iata si cateva dintre piesele prelucrate saptamana trecuta:










Aici este un fragment dintr-un jasp peisaj din colectia mea de minerale



Pana data viitoare, toate cele bune!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu