marți, 13 martie 2012

Constructie piramida; efectul de piramida.



Zilele astea m-am gandit sa-mi construiesc o piramida din bara metalica (nu prea mare :D), pentru a studia mai bine efectul de piramida.
Asa ca am facut apel la teorema "batranului" Pitagora pentru a afla dimensiunile elementelor acesteia.
Mi-am usurat putin munca cu un mic program de calcul in Mathcad, pentru a putea calcula rapid dimensiunile acesteia in functie de locul in care as vrea sa o montez sau de ceea ce as vrea sa pun sub ea, alegand fie inaltimea, fie latura dorita , pastrand relatia descrisa in postarea dedicata efectului de piramida.
In exemplul de mai jos am ales inaltimea piramidei de 1m:



Voi reveni cu fotografii cand piramida va fi gata.
Toate bune, pana data viitoare.

4 comentarii:

  1. O piramida din jasp rosu EXPERIMENTEAZA

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, am facut-o dar nu e finalizata, adica vopsita , aranjata, pentru ca nu prea am avut timp de ea dar in curand o s-o finalizez.Multumesc

    RăspundețiȘtergere