joi, 29 decembrie 2011

La multi ani ...

Iata-ne si la sfarsit de an, zile in care tragi linie, aduni si scazi si vezi cu ce ai ramas.
Eu unul am ramas cu sufletul bogat, am avut parte de un an frumos din punct de vedere al descoperirilor si realizarilor pe plan geo-paleontologic ( asa ca si hobby). Am vazut multe minuni ale naturii, unele vi le-am aratat si voua, unele le-am pastrat pentru mine, :) nu ca as fi egoist dar e bine sa ai si ceva numai pentru sufletul tau.
Sper ca nu v-am plictisit si deasemenea sper sa ne mai vizitati sa va mai impartasim cate ceva din frumusetile naturii pe care noi o sa le vizitam.
Anul care vine imi doresc sa ma depasesc pe mine, la fel va doresc si voua( sa va depasiti pe voi :)), sa am parte de sanatate, descoperiri frumoase, la fel si voi , iar in final, in completarea traditionalului LA MULTI ANI inchei postarile pe anul 2011 cu cateva fotografii surprinse cu ajutorul microscopului meu de jucarie in niste minigeode de cuart, cateva smocuri de stibina (camp vizual 4-5 mm).
Toate bune si sa ne auzim cu bine si cu sanatate la anul si La Multi Ani!



O comparatie intre cristalul de cuart si Piramida lui Kefren, doar ca forma :).











4 comentarii: