joi, 6 decembrie 2012

Din nou pe teren...

     Eh, după o lungă pauză, iată că am revenit cu noutăţi din lumea pietrelor. Săptămâna trecută am plecat cu nişte treburi de serviciu prin Moldova Nouă, şi profitând de această oportunitate, l-am înhăţat şi pe Geza ca şi tovarăş de drum şi după ce am rezolvat treaba, aşa rapid, am intrat un pic pe teren prin nişte zone frumoase şi cunoscute din munţii Banatului, pe unde am mai fost anul ăsta în primăvară.
     Deşi totul a venit pe neaşteptate, am pus rapid la punct toate detaliile, am plecat cu noaptea în cap şi ne-am făcut de cap :)). Am găsit piese nu frumoase, ci extraordinare unele din ele, nici măcar n-am apucat să le studiez pe toate, dar am de lucru toată iarna pentru că am strâns câteva zeci de kilograme. A fost foarte obositor dar a meritat cu desăvârşire.Vremea a fost cât de cât bună, n-a plouat, în schimb n-am prea văzut soarele.
    Oricum a doua zi, la lucru, la fel ca şi Geza, am fost aproape imobilizat după ce am cărat zecile de kilograme de pietre, noroc ca avem condiţie fizică, cât de cât.
    O să vă arăt în postarea asta doar câteva exponate, aşa de poftă, pentru că n-am avut timp şi pentru restul, dar o să urmeze, deh, serviciul plus doi micuţi acasă , s-a cam dus libertatea pentru o perioadă :)).
Iată câteva dintre minunăţii:

a.) O minigeodă ciudată, eu zic ca este calcedonia alţii zic că ar fi phillipsite, nu prea cred dar până aflu mai este. Ciudate şi frumoase în acelaş timp sunt cristalele din interior de culoare albastrui opalescent.



b.) Calcedonia, carneol cu ace de rutil






 c.) Geodă cuarţ cu granaţi


Până data viitoare când vă promit să vă arăt mai multe, toate cele bune.

4 comentarii:

  1. Salut,

    Ca de obicei numai roci interesante. Poate in primavara vin si eu la o "iesala", daca mai vrei bineinteles.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pacat ca nu a iesit si soarele...poate era mai interesat. Si dupa o imobilizare se recomanda un masaj

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De obicei cui pe cui se scoate, asa ca e mai potrivita inca o iesire pe teren, dar nu a doua zi... iar la cautarea pietrelor , soarele este foarte important, deoarece, mai ales la cristale.

      Ștergere