duminică, 15 ianuarie 2012

Din nou la lucru.

Ieri, dupa o pauza cam lunga, ne-am apucat sa "facem" cate ceva din piatra.  Am inceput destul de timid, dar am si reusit sa scoatem in evidenta cateva frumuseti din piatra. 
In primul rand Geza si-a etalat inca o data maiestria in modelarea pietrei, a luat o bucata de jad si a plamadit din bucata translucida de roca verde doua savoniere, dintre care una a primit-o baietelul meu, Daniel, care in curand o sa implineasca frumoasa varsta de 6 luni. 
Micutul a fost foarte incantat de noua achizitie, fiind pe punctul de a musca din ea, ca deh e inca un bebe. Oricum la varsta care o are deja ii cam place orice roca pe care o zareste prin casa si e curios cam ce gust are :)).
Daca Geza s-a ocupat de savoniere eu am preluat niste bucati de jasp cu microagate pe care am incercat sa le dau o forma, dorindu-le niste pandantive sau monturi pentru inele. Din pacate nu am reusit sa le finalizez pana la luciul final dar se anunta a fi destul de frumoase.
Oricum, dat fiind faptul ca a fost prima interventie pe anul asta, totusi am reusit sa facem cate ceva, zic eu dragut :).
Pana data viitoare toate bune si sa auzim de bine.











Si iata o mica parte din ce am facut eu (nu-s finalizate din pacate dar o sa revin cand sunt gata):













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu