luni, 30 iunie 2014

Noi piese in colectie

   Dupa o destul de lunga perioada, am revenit pe teren, mai precis pe meleaguri hunedorene in zona muntilor Metaliferi, loc unde se gasesc cele mai frumoase si mai interesante agate din Romania si chiar din Europa de Est, dovada stand dorinta vecinilor nostri pentru a le avea in colectie. Cu toate ca miscarea asta m-a costat 700 de km cu masina si 11 ore rapite din timpul petrecut cu copii, intr-o oarecare masura chiar a meritat. Dupa cum se pare micul meu geolog incepe sa-si deschida aripile asa ca in curand o sa am un suport important de la baietelul lu' tata :). Deja a invatat sa curate, sa admire pietrele si ii place sa si umble pe carari in cautarea lor. 
   Prima piesa am gasit-o la 30 de secunde dupa ce am coborat din masina, si anume o bucata de lemn de vreo 4 kg. Dar noutatea importanta este ca am gasit o piesa care intra in top 3 al colectiei gasite de mine asa ca prima afisata va fi aceasta mica bucata de agat sagenit, de culoare cafenie cu dimensiuni de 9 x 6 x 5 cm. Iata o parte din piesele gasite in weekend:

Agat - sagenit




Agate














Jasp (inima de piatra :) )


Jasp


  Pana data viitoare, toate cele bune.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu