vineri, 26 octombrie 2012

Arta - made by Geza

   Bine v-am regăsit, după o pauză destul de lungă. Deh, asta e când ai copii mici...Revin cu o nouă postare ce cuprinde câteva din noile creaţii ale lui Geza. La una dintre ele am ajutat si eu puţin cu şlefuitul, asta e, n-am putut mai mult, dar cu siguranţă o să mă revanşez.
   Să le luam pe rând:

1. Râşniţă în miniatură, piesă de design. Materialul utilizat este serpentinul, iar ca element decorativ s-a folosit un ametist faţetat






2. suport sticluţă de parfum sau aftershave. Partea de sus a porţii, joacă rol de capac pentru sticluţă, care este încadrată între cele două coloane care joacă rol de ghidaj.




3.Sticluţe de parfum, esenţe dar pot fi utilizate ca şi obiecte decorative

      a) Sticluţă pe dopul căreia este aplicată o sferă metalică precum şi o microsculptură pe una din lateralele acesteia.



     b) Sticluţă simplă cu un cabuşon faţetat aplicat pe dop (asta e sticluţa al carui luciu l-am dat eu)






4.Sculpturi în serpentin ( Aici este vorba de artă pură!!!)




Până data viitoare, toate cele bune.

11 comentarii:

  1. Meserias mare Geza asta!
    Foarte frumoase,in special rasnita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multam pentru apreciere, daca ai o piatra care crezi ca ar merita modelarea ei, s-au vrei sa o taiem-slefuim poti sa ne contactezi. Garantam frumusetea ei

      Ștergere
  2. Salut Mihai,

    Am o intrebare care poate e putin stupida. Pietrele care le am rulate de apa cu ce le-as pute slefui putin incat sa obtin putin luciu? Acum nu stiu daca se poate face home-made dar arata mult mai bine ude decat uscate cand se matuiesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da. Atata timp cat arata bine cand sunt ude, se poate. Asa se si spune ca arata slefuite precum arata ude si in al doilea rand cu cat granulatia pietrei este mai fina cu atat arata mai bine slefuita. (Intrebarea nu e stupida deloc)

      Ștergere
  3. Bun. Si acum partea grea, cum si cu ce le pot da luciu, hartia abraziva nu cred ca e buna, am gandeam poate la un disc de pasla pe care sa il pun la bormasina. Pietrele sunt cele de pe blogul meu si dupa cum vezi sunt uscate iar culoarea este stearsa (ma refer la cele rulate, cateva cuartie si jaspuri), iar cel putin la cuartite atunci cand sunt ude sunt si transparente.

    http://fosilesiroci.blogspot.ro/2012/09/colectia-de-roci-si-minerale-desi-nu-e.html



    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Luciul il poti da in nenumarte feluri, de la mecanic pana la manual. Intre produsele noastre sunt destule care sunt prelucrate manual, deci luciul il primeste prin utilizarea de hartie abraziva watherproof, cu granulatii intre 80 si 2000, :) e ceva de munca, dar satisfactia este mare. Mecanic se poate utiliza orice poate antrena un disc abraziv diamantat sau alte tipuri specializate, atentie insa ca poate fi periculos, mai ales la inceput. Plus de asta iti trebuie indemanare, rabdare, pentru ca multe piese ti se vor sparge pana o sa-ti intri in mana. Mult succes

      Ștergere
  4. Din ce imi aduc aminte cea mai fina hartie abraziva care am gasit-o a fost 300 parca dar o sa mai caut. Din ce imi spui cea waterproof se foloseste in combinatie cu apa?, si ca sa ma laud tocmai mi-am comandat un set biax de la Dremel (nu stiu exact ce capete are, doar ca sunt vreo 40), de ce pot face cu bormasina cu acumulator m-am convins, e grea si greu de manevrat atunci cand vrei sa faci lucruri mai de finete pe cand biaxul vine cu un prelungitor flexibil ca sa nu stai cu aparatul in mana, iar daca se sparg ce sa zic, se mai intampla si in acelasi timp se mai gasesc, o sa incep pe acele cuartite care se gasesc in mai toate raurile si pietrisurile ca sa imi formez mana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da poti incerca pe cuartite dar ar fi bine daca ai avea ceva fix nu bormasina sau polizor caci e foarte greu. Waterproof sunt gri si sunt format A4 se folosesc mai ales la auto., sunt rezistente la apa si deci le poti folosi cu apa

      Ștergere