duminică, 23 septembrie 2012

Piese din colecţia Cristinei...

    După cum v-am promis într-o postare anterioară , revin cu câteva piese, după părerea mea extraordinare, aflate in colecţia Cristinei, o bună prietenă şi colegă de branşă. Toate exponatele sunt culese din munţii Metaliferi, Cristina având norocul să locuiască chiar în apropierea lor (ăsta da noroc pentru cineva care iubeşte pietrele).
   În realitate piesele arată mult mai bine, motiv pentru care, în momentul când le-am vazut prima dată am rămas uimit de frumuseţea lor.
   Vă las să le admiraţi şi voi:


"Smiley" din ametist

Geodă în geodă de ametist


Diverse


Agate



Geodă ametist


Calcedonii, geodă


Ametist


Calcedonia


Geodă ametist


Calcedonia


Geodă calcit


Agat negru


          Şi aici o piesă interesantă pe care am găsit-o, am fotografiat-o şi am uitat-o acolo, păcat era superbă (încă ma zgârii pe ochi).

"Pădurea din piatră - uitată"




Până data viitoare, spor în treburi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu