luni, 9 iulie 2012

Big Rhodolite

       Acum cateva saptamani am revenit la locul unde am gasit anul trecut bucata de roca cu cristale de rodolit.        
       Zona este un adevarat regal geologic, gasesti lucruri care te ametesc pur si simplu; conglomaratele de roci de tot tipul te lasa fara suflare, dupa cum o sa vedeti in postarile viitoare. Nu am stat mult in locul repectiv, pentru ca eram doar in trecere, nestiind  cate aveam sa gasim in acest loc. Aparatul foto a ramas la masina, deoarece am mers prin apa si mi-a fost frica sa nu-l scap, asa ca n-am putut sa fotografiez si o splendoare de roca incrustata cu zeci, sute de cristale de rodolit, cu diametre de pana la 3 cm, si nici macar n-am putut sa o luam cu noi deoarece estimez ca avea in jur de 300 de kg ( un adevarat mastodont). Daca nu cumva apa a reusit sa-l disloce, in cateva zile o sa-l expun pe blog sa-l admirati si voi. Garantez ca o sa va placa minunatia.

Iata culoarea rodolitului la lumina naturala:


Tot acolo am gasit si o tentativa de labradorit, sper sa gasesc un exemplar mai sugestiv, oricum veti afla.




Pana data viitoare, va urez vacanta placuta ;).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu