miercuri, 13 iunie 2012

Weekend in Semenic

       Acum doua saptamani am petrecut  weekendul impreuna cu sotia si feciorul meu in Muntii Semenicului. Am avut noroc de o vreme superba. Bineinteles, ca pe langa relaxarea binemeritata, dupa o saptamana grea la serviciu, am facut si o mica expeditie prin imprejurimi. 
     Ce putea fi mai frumos? O plimbare prin natura, in aceasta frumoasa zona de munte, unde pe langa frumusetile intalnite in toate zonele montane, am mai "dat" si peste niste minerale specifice zonei adica niste kyanit si sisturi cu granati si turmalina.
       Ce poti sa-ti doresti mai mult, cantul pasarelelor, adierea vantului, razele soarelui, zambetul sotiei, ganguritul copilului si stralucirea pietrelor...superb!!!
       Iata si cateva fotografii din aceasta imparatie a muntilor Semenicului:

PEISAJ





FLORICELE





CIUPERCUTE (pe care le-am facut tocanita :)))





ROCI SI MINERALE (disten, granati si turmalina)









APUS DE SOARE


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu