duminică, 24 iunie 2012

Frumuseti din Semenic

     Acum doua saptamani (stiu, sunt in urma cu postarile dar asta e :) ), la o noua iesire in natura cu familia, pentru ca mi-e drag locul si am inceput sa gasesc chestii din ce in ce mai interesante, am avut parte de o noua serie de descoperiri interesante , ceva turmalina, granati, disten verde si albastru dar si un mineral interesant schreyerit un mineral care contine majoritatea elemntelor chimice utilizate in producia de oteluri speciale ( adica elemente de aliere) de exemplu Vanadiu, Titan, Crom ; identificarea am facut-o dupa culoare, urma, duritate ~7, spartura, insa nu si greutate specifica dar si dupa faptul ca  acest mineral se gaseste in preajma distenului si turmalinei in zone de inalt metamorfism.
       Iata si descoperirile ( berea am descoperit-o in frigider :) ):

1 Turmalina







2.Granati










3. Disten






4. Schreyerit






Si nu in ultimul rand floricele:















Pana data viitoare, toate cele bune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu