joi, 12 aprilie 2012

Noi piese in colectie

       Astazi, in ulima zi de lucru inainte de Sfintele Pasti, am avut norocul sa vina pe santier o noua "sarja" de material de pe Mures cred, inca n-am aflat, si ca de obicei am inceput cercetarea si escaladarea gramezilor de pietre. Am avut noroc si de cativa stropi de ploaie, din pacate cam putini dar indeajuns sa pot gasi cateva exemplare frumoase.
       A fost un preambul pentru iesirea pe teren, de fapt prima pe anul acesta, care va avea loc saptamana viitoare. Bineinteles voi reveni cu detalii si nelipsitele fotografii.
        Iata frumusetile de astazi:

1. Riolit agatizat





2.Jasp agatizat:




3. Riolit



4. Jasp




5.Gabrou?


6.Carneol



7.???

8.Conglomerat




9.Cuart cu incluziuni de nu stiu ce inca:








Poate ma ajutati si voi sa identific.
Pana data viitoare toate bune si "Paste Fericit"!!

2 comentarii:

  1. Ma intreb ce mesaj ar putea fi scris pe ultima piatra...poate unul din misterele creatiei...incredibil!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da si eu am ramas uimit, seamana cu un alfabet stravechi, mi-am pierdut ceva timp sa descifrez scrisul. Intr-adevar foarte ciudat

    RăspundețiȘtergere