duminică, 20 noiembrie 2011

Jadul si junghiul :))..


Lunea trecuta, din cauza unor probleme tehnice la masina de serviciu, adica lipsa incalzire, m-am pomenit cu un junghi "simpatic" chiar in omoplatul stang. M-a chinuit cateva zile.... Joi, dupa lupte "seculare" stateam la birou si ma uitam la bucata de jad care sta tot timpul pe biroul meu si ce-mi zic eu..."ma da` slab mai sunt!!!". Am luat bucata de jad cu mine la baie am tinut-o sub apa fierbinte, iar dupa ce am facut dus, m-am pus pe canapea pe burta si bucata de jad fierbinte mi-a fost aplicata, nu prin aruncare, ci prin asezare :)) de catre sotie, pe locul sacaitorului junghi... Dupa vreo 20 de minute am stat cu el asa, si ce sa vezi... junghiul a disparut ca prin minune ...Da, deci daca este aplicat cum trebuie, adica fierbinte si usor te scapa de junghi, daca e aplicat cu viteza cauzeaza daune :)).
Lasand gluma la o parte jadul este recunoscut pentru proprietatile sale terapeutice. Incalzit la caldura uscata este un remediu contra racelii, mai bun chiar ca si traditionalul saculet cu sare deoarece, in primul rand, mentine mai mult timp caldura iar daca este incalzit uscat la aplicare absoarbe umezeala. Mai multe informatii veti putea citi in curand pe http://rocimineralefosile-banat.blogspot.com/p/cristaloterapie.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu