joi, 24 noiembrie 2011

Baieti muncitori...

Weekendul trecut, chiar daca nu a fost prielnic din punct de vedere climateric, am incercat sa mai scoatem cate ceva din piatra si anume dintr-o bucata de serpentin. Am tremurat putin (chiar daca racim avem jad destul sa ne tratam :))), cu toate ca ne-am incalzit cu ceai fierbinte, am rezistat eroic cateva ore si nu degeaba.
Dupa cum o sa vedeti in poza noi chiar muncim, nu glumim, nu care cumva sa credeti ca avem "oameni la lucru" :)) cum zice o vorba pe santier cand unii lucreaza si altii stau.
Asa ca iata-ne cum aratam noi cand construim cate ceva. Ce a rezultat din bucatile acelea veti vedea mai tarziu ;)...








PS: sa nu credeti cumva ca am tras ceva pe nas (mai ales Geza), nu, e doar praf de serpentin :)))

4 comentarii:

  1. Da faina bucata ati taiat acolo.
    Sint curios ce are Geza in cap cu feliile alea.Sau si tu ai idei si le si pui in practica?
    Sa vedem.

    RăspundețiȘtergere
  2. N-ai mai zis nimic,veci,de rubinu' 'cela?!...
    Pina la urma,ce-i?

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai n-am fost cu el inca la determinari oficiale ca am fost cam ocupati.Oricum dupa ce am postat fotografi pe niste siteuri americane de specialitate oscilam intre rodonit si rodolit dar se pare ca duritatea a facut diferenta deoarece este mult mai dura ca si cuartul adica il zgarie foarte usor deci duritate mai mare de 7 caz in care banuim ca este rodolit care are 7-7.5 ( rodonitul are intre 5.5 - 6.5).Eu abia astept sa-l gasesc pe tata-su. :
    )

    RăspundețiȘtergere