luni, 15 august 2011

"Ce minuni a mai gasit Geza " in weekend ,fara mine :(

Weekendul asta n-am reusit sa ies din casa, deh, indatoririle de tatic :). In schimb Geza a reusit sa iasa pe teren si sa profite de vremea superba, cel putin asa am vazut-o eu din casa ( singurul drum care l-am facut e de la comp la frigider sa-mi iau berea, apropos, am epuizat si provizia de bere, caldura mare , mon sher) .
A avut o incursiune prin zona sud-vestica a tarii adica in imprejurimile localitatii Herculane, o zona deosebit de frumoasa dupa cate stiam eu.
Bineinteles nu s-a intors cu mainile goale, a gasit cateva esantioane de serpentin, ce-i drept unele dintre ele cam alterat, dar destul de frumoase si cativa belemniti ( fosile de cefalopode de la sfarsitul cretacicului).
Cel putin belemnitii m-i se par superbi.
Pacat ca n-am fost si eu acolo. Oricum la sfarsitul lui august vom avea o iesire mare asa ca ma antrenez pentru atunci :).
Iata in continuare frumoasele exemplare descoperite de Geza.

*Belemniti









*Serpentin:












Iar la categoria alte roci:

*gresie cu strat de gips
*Gips cu antracit






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu