duminică, 12 iunie 2011

"Ce minuni am mai gasit astazi?" pe valea Muresului

Azi am dat o "fuguta" pe valea Muresului, pe malul apei la o balastiera din zona localitatii Zabrani unde am mai fost acum cateva luni. Ma asteptam sa gasesc cateva varietati de jasp de diferite nuante. Si am gasit cateva exemplare frumusele. Deasemenea stiam ca rareori poti gasi si cate o agata si ceva varietati de cuart. Le-am gasit le-am curatat si le arat. Sunt frumoase si in stare bruta, sunt sigur ca prelucrate o sa arate si mai bine.


* jasp fosil cu urme de melci ( WOW!!)





*varietati de jasp:

1.jasp cu o formatiune de calcedonia



2.


3. jasp rosu




4. jasp multicolor




5.



6.


7.



8. jasp negru



9. jasp negru



10.




11




12.


13. jasp cu forma de sapita


*cuart dendritic









*agat





* ????


Nu e mare lucru dar :), le-am gasit eu, asta conteaza mai mult. Sper data viitoare sa gasesc altele mai valoroase.

2 comentarii:

  1. salut ai putea sa ma ajuti cu ceva?am si eu o colectie de minerale. de curand am primit niste esantioane si nu stiu cum se numesc....crezi ca ma poti ajuta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca o sa le vad incerc sa te ajut:). Trimite-mi un link ceva.

      Ștergere