luni, 20 iunie 2011

Ce-am mai facut in weekend....

Weekendul asta am fost intr-un circuit amplu in zona de sud-vest a tarii. Impreuna cu Geza si cu Jetta mea am parcurs un numar impresionant de kilometri adica aproape 1000 in cateva locatii, din Oltenia( zona mea natala), printre care se numara "pe urmele jadului", Casa Memoriala Brancusi, si nu in ultimul rand "Transalpina".
La Casa Memoriala am zabovit putin desi privelistea este superba si poti admira arhitectura satului de odinioara in linistea mormantala a satelor de munte.
N-o sa pun accent prea mare pe vizita asta pentru ca am fost profund dezgustat de importanta sumara pe care o ofera statul roman asupra celui ce a fost parintele sculpturii Constantin Brancusi, unul dintre simbolurile noastre nationale. Ramane se ne amagim cu ceea ce citim prin literatura noastra si cea mondiala si dupa cum ghidul ne-a marturisit ca majoritatea operelor sunt in Franta si S.U.A. pentru ca nu au fost dorite de statul roman, e clar ca numai in carti mai putem gasi cate ceva despre marele sculptor ( nu mai pun in calcul ca de fapt casa este una asemanatoare cu cea in care s-a nascut Constantiun Brancusi deoarece cea originala..a ars).
Iata cateva imagini cu locatia ce-i drept deosebita:













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu